tirsdag den 24. juli 2012

Smagsoplevelser fra Ungarn!

Ja, efter lidt stille tid på bloggen - er det nu tid til at præsentere noget nyt ;)

I søndags landede jeg i Billund lufthavn efter en fantastisk uge i Ungarn. Jeg har været af sted på International Youth Camp i Ungarn. Det er en lejr arrangeret af Christianskirken i Århus. Det har helt igennem været en fantastisk lejr, med enormt mange indtryk!

Og ja, selvfølgelig kommer jeg ikke uden om de hyggelige stunder på en lille cafe i den by vi boede i..

Så hermed kommer et sandt kage-galleri med flotte, søde, fantastiske og imponerende kager!

Hvilken lader til at være din favorit?




Ja, der var nok at vælge imellem!Og hver eneste gang, tog det lang tid at bestemme hvilken kage man nu skulle prøve..

Til gengæld var prisen ufattelig lav! Et stykke kage kostede igennemsnit 5 kr. Så er det jo svært at lade vær!

Foruden cafebesøg, var et turen præget meget af forskellige projekter. Jeg havde valgt mig på projektet hvor vi skulle lærer signøjer at lave pandekager!

I får et lille udpluk her:



Ja, alt i alt var det en helt utrolig uge hvor jeg bare lærte så mange ting på rigtig mange måder!

Og turen blev især god fordi alle deltagerne var så herlige!

God sommer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar