torsdag den 13. september 2012

AWESOME SANDWICH

I fraværet af mit daglige rugbrød, må man ty til andre midler. I USA er den nærmeste erstatning derfor: toast-brød. Det skal dog siges at disse kan fås i rigtig mange afskygninger!

Efter at have fået den mest fantastiske bagel på SF State, jeg har i mere end en uge, nu kørt den samme kombination for min madpakke. Og den har ikke slået fejl endnu! Den er stadigvæk uovertruffen og et af de bedste tidspunkter på dagen!

Kombinationen er som følger:
Toast brød
Flødeost neutral
Frisk spinat
Pålæg
Soltørret tomater

Så simpelt lyder det og så simpelt er det!


Ja, du læste rigtig flødeost. Til jer der ved jeg ikke spiser ost, er det nok en stor overraskelse! Men hvad skal jeg spise, man har et standpunkt indtil man tager et nyt..?

Fremgangsmåden bliver demonstreret nedenunder, bare for god ordens skyld:


Som det fremgår af billederne - er proceduren meget trinvis ;)

Slut resultatet er suverænt og virkelig et forsøg værd!

Så sådan ser min daglig madpakke ud for det meste. Sund, hvis jeg selv skulle sige det. Det kan forhåbentligt veje op, for de amerikanske oplevelser - som man jo er nød til at have mens man er her over!

Konklusionen er: jeg har det godt, og får en masse ny inspiration for madlavning :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar